Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni z bezpiecznych zakupów pojawiających się w naszym sklepie. A tak jest, jeśli nasze Drukarki fiskalne za każdym razem zapewniają im odpowiednie paragony. Dotyczą one wybranych produktów, na których zakup się zdecydowali. I dzięki temu jest pewność, że ich jakość okazuje się bardzo wysoka. Każdy kupujący ma możliwość skorzystania z tak zwanej reklamacji. A odbywa się ona w momencie, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z produktu czy usługi, która do nas dotarła, na przykład po dokonaniu zakupów internetowych. Innym razem produkt jest wadliwy, posiada widoczne uszkodzenia.
W takiej sytaucji od razu postępujemy według wskazówek od sprzedającego. Wyjaśnia, w jaki sposób odbywa się reklamacja. Zazwyczaj opiera się na wysyłce uszkodzonego towaru, który chca zwrócić. Nieodzowne jest dołączenie do niego odpowiedniego paragonu, który im zapewnilismy przez Drukarki fiskalne. Gdyby w takim towarze nie pojawił się paragon, to nasz wniosek reklamacyjny zostałby odrzucony. Jednak sprzedaży dbają o to, aby klienci zawsze otrzymali właściwe opakowania do swoich produktów, jak i paragony. Więc ich zadanie polega na dokładnym i bezpiecznym przechowaniu takich dokumentów zakupów. Jeśli doszłoby do pewnego uszkodzenia już na samym początku, to reklamacja okazuje się najlepszym rozwiązaniem. Jednak może się okazać, że produkt przez pierwsze tygodnie i miesiące służy nam bardzo dobrze. Natomiast po okresie kilku miesięcy, a nawet roku jest on uszkodzony. Jak powinniśmy zachować się w takiej sytuacji?
Tutaj ważne są pewne działania gwarancyjne. Skupienie się na nich pozwala nam na wyznaczenie sobie skuteczniejszej drogi do naprawy produktu bądź odzyskania środków finansowych. To wspaniale, że sprzedawcy chcą w taki sposób zadbać o swoich klientów. Ich Drukarki fiskalne zapisują wszelkie dane. I dzięki temu mają oni możliwość sprawdzenia każdego kupującego, który zgłasza taką reklamację bądź gwarancję. Serwis następnie odpowiada klientom czy ich wnioski są pozytywnie odczytane.