Sama kampania reklamowa ma na celu rozpowszechnienie informacji dotyczących szczegółów oferty reklamodawcy, ale również poszczególne grona jej odbiorców. Nie mniej jednak suche fakty i hasła reklamowe nie zawsze są w stanie odnieść pożądane efekty. Dlatego właśnie akcje promocyjne konieczne powinny posiadać wsparcie w formie gadżetów reklamowych. Takie drobne upominki dla klientów są w stanie znacznie zwiększyć atrakcyjność kampanii reklamowej. Wiele jednak będzie zależało od tego, jakie produkty wybierze się na gadżety reklamowe i w jaki sposób się je przygotuje. Jednym słowem wybranie popularnego gadżetu reklamowego jeszcze nie daje gwarancji, że skutecznie wesprze on kampanię reklamową konkretnej firmy.Nie mniej jednak zawsze należy zacząć od ustalenia, jakie konkretnie produkty zostaną wykorzystane w kampanii promocyjnej jako gadżety reklamowe. Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to wydają się one dobrym i skutecznym wsparciem każdej akcji promocyjnej, niezależnie od tego, jakiego produktu ona dotyczy. Oczywiście wiele będzie zależało również od tego, jak wyposaży się takie produktu, a więc jak kubki będą wyglądały z nadrukami reklamowymi.
Dlatego właśnie kubki reklamowe powinny mieć nadruku skierowane do konkretnych osób, a więc warto sprecyzować jakie osoby znajdują siew grupie docelowych odbiorców kampanii reklamowej. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie określić, jak powinny wyglądać hasła reklamowe, a także inne elementy, które umieszcza się na gadżecie reklamowym. Chodzi przecież o to, by z treścią nadruku reklamowego trafić do odbiorców kampanii reklamowej.
Co więcej, wszelkiego rodzaju dekoracje, które umieści się na gadżetach reklamowych, również powinny być adekwatne do zainteresowań odbiorców reklamy. Oczywiście kubki reklamowe muszą jednocześnie nawiązywać do kampanii reklamowej, w której borą udział. Dopiero tak przygotowane gadżety reklamowe można zacząć rozdawać z nadzieją, że przyniosą one pożądane efekty i obie strony będą zadowolone. Jednym słowem dobrze dobrane nadruki i rodzaj gadżetów reklamowych gwarantuje kampanii reklamowej odniesienie sukcesu.