Przeskocz do treści

K Raj

O raju

Ostatnie wpisy

  • Jak wybrać producenta słodyczy reklamowych? Na co zwrócić uwagę?
  • Cukierki reklamowe w sezonie świątecznym – jak wyróżnić swoją markę?
  • Słodycze reklamowe a strategia marketingowa – kiedy warto w nie zainwestować?
  • Kubki reklamowe z nadrukowanym logo firmy
  • Kubki reklamowe- skuteczne wsparcie kampanii reklamowej

Najnowsze komentarze

  • p1neska - Kasy fiskalne z usb
  • Lelcia02 - Krówki reklamowe na powitanie klienta
  • tomasz84 - Słodycze reklamowe w cukierniach
  • Rosaline92 - Prezenty dla niej- niebanalne i oryginalne

Archiwa

  • marzec 2025
  • luty 2025
  • listopad 2024
  • październik 2020
  • lipiec 2019
  • kwiecień 2019
  • listopad 2018
  • październik 2017
  • maj 2017
  • listopad 2016
  • czerwiec 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • lipiec 2015
  • czerwiec 2015

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Ceramika reklamowa
  • Drukarki etykiet
  • Drukarki fiskalne
  • Gadżety reklamowe
  • Kasy fiskalne
  • Odzież
  • Prezenty
  • Reklama
  • Usługi

Filiżanki z nadrukiem graficznym

Filiżanki z nadrukiem
Filiżanki z nadrukiem

Współcześnie gadżety reklamowe zyskują na znaczeniu w marketingu. Są one przydatne w celu pozyskiwania nowych klientów, ponieważ, jako przedmioty efektowne i posiadające znaczne walory wizualne, przyciągają uwagę i pomagają zainteresować potencjalnych klientów ofertą danej firmy. Gadżety te są tym bardziej atrakcyjne, jeśli posiadają nadrukowane treści. Treści te mogą być wyrażone słownie lub graficznie. Grafika jest często bardziej efektowna, dlatego też jest coraz częściej stosowana w najróżniejszych gadżetach reklamowych.

Powyższą tezę najlepiej zobrazować za pomocą przykładu. Mogą nim być np. filiżanki z nadrukiem graficznym. Nadruk graficzny to rzecz jasna zdjęcie, rysunek, obrazek lub motyw graficzny jak konkretny kształt, wzór, układ linii, itp. Wszystkie te rodzaje grafiki nawiązują z reguły do branży, w której operuje producent lub dystrybutor danej partii filiżanek.

W praktyce wygląda to tak, że filiżanki z nadrukiem graficznym biura podróży noszą fotografie pięknych miejsc, atrakcyjnych turystycznie, ewentualnie osób odpoczywających na wakacjach. Z kolei filiżanki emitowane przez bank będą nosiły rysunki lub fotografie symbolizujące lub przedstawiające usługi bankowe. Podobnie z innymi branżami.

Kolejną istotną kwestią jest logo. Jest to również grafika, która ozdabia praktycznie wszystkie gadżety reklamowe. Filiżanki z nadrukiem również najczęściej noszą loga firm. Loga te mogą występować samodzielnie, bądź też wkomponowywać się w szerszy obraz, będąc zbliżonym do widniejącej fotografii lub rysunku.

Grafika, jak wspomniano, jest bardzo efektowna, cieszy się także ogromną różnorodnością. Za jej pomocą można wyrazić znacznie więcej aniżeli za pomocą słów. Często także słowa i motywy graficzne stanowią uzupełnienie, pasując wzajemnie do siebie.

Kolejna ważna kwestia to także dopasowanie jakości grafiki do wielkości danego przedmiotu. W przypadku filiżanek powierzchnia nie jest duża, dlatego wszelka grafika powinna być drobna, a jednocześnie wyraźnie widoczna w takiej formie. Nie jest to kwestią prostą, ale jak najbardziej jest możliwe. Stąd, jak wspomniano, rosnąca popularność graficznych nadruków na filiżankach i innych gadżetach.

Opublikowano 25 października 201725 października 2017Autor opinieKategorie Gadżety reklamoweTagi filiżanki z nadrukiem, filiżanki z nadrukiem logo, filiżanki z nadrukiem różne

Nawigacja wpisu

Poprzednie Poprzedni wpis: Reklama w google dużych korporacji
Dalej Następny wpis: Ceramika reklamowa jako podziękowanie dla klientów